Բարության անտեսանելի կամուրջ / An invisible bridge of kindness

Beautiful post from my creative wonderful friend , author, blogger Arlen.

Առլեն Շահվերդյան

Սիրելի՛ ընկերներ, դուք գիտեք, որ ես հաճախ եմ իմ ընթերցողներին ներկայացնում հետաքրքիր ու ստեղծագործական էությամբ անձնավորությունների աշխարհի տարբեր անկյուններից: Այդ մարդիկ տեսնում են կյանքը և նույն այդ աշխարհը իրենց ինքնատիպ ձևով, նրանք ստեղծագործում են յուրովի՝ դարձնելով Երկիր մոլորակը շատ ավելի հետաքրքիր ու լուսավոր վայր: Այդ մարդկանցից շատերն իմ ընկերներն են, և ես բախտավոր եմ, որ ունեմ նրանց նման և՛ ընկերներ, և՛ գործընկերներ, և՛ ընթերցողներ:

Ամեն անգամ շատ հետաքրքիր ու հաճելի է բացահայտել, որ ընկերներիցդ մեկը լի է ստեղծագործականությամբ: Եվ ահա, ինձ համար հաճելի անակնկալ էր, երբ այսօր ես ստացա գեղեցիկ ձեռագործ իրեր իմ հրաշալի ընկեր Քերոլայն վան Էվիկի կողմից: Նա ապրում է Նիդեռլանդներում՝ աշխարհի մի գեղեցիկ հատված՝ իր ուրույն շնչով, բնությամբ ու տրամադրությամբ: Քերոլայնն ուղարկել է ինձ իր ձեռքի աշխատանքները՝ ծովահենների ոճով թևնոց և բրելոկ (կախազարդ՝ բանալիների համար): Իր ստեղծած ամեն ինչ գեղեցիկ է ու լի ինքնատիպությամբ, այդ թվում՝ նրա բլոգային գրառումներն ու հրապարակումները, նրա մտքերը և, իհարկե, ձեռագործ աշխատանքները: Ամուսնու…

View original post 589 more words

Leave a Reply

